Aktualności

Regulamin korzystania z placu zabaw Szkoły Podstawowej w Dragaczu przez mieszkańców wsi Dragacz

ZASADY KORZYSTANIA ZE SZKOLNEGO PLACU ZABAW

W SZKOLE PODSTWOWEJ W DRAGACZU

 

Informujemy, że ze szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Dragaczu można korzystać tylko i wyłącznie w dni robocze, w godzinach popołudniowych tj. od godz.15.30 do godz.18.00 (czas pracy pracowników obsługi) na ściśle określonych zasadach, które umieszczone zostały w „Regulaminie korzystania z placu zabaw przez mieszkańców wsi Dragacz” (załącznik nr1) oraz  w „Regulaminie placu zabaw” znajdującym się na jego terenie.

Dyrektor szkoły  udostępni szkolny plac zabaw po wcześniejszym podpisaniu przez osobę pełnoletnią Umowy (załącznik nr 2) w zakresie pełnej odpowiedzialności za użytkowanie mienia oraz sprawowania opieki nad  dzieckiem przebywającym w  obiekcie. Umowa składana będzie każdorazowo pracownikowi obsługi, który wyda klucze do wejścia na plac zabaw i odbierze po upływie czasu korzystania określonym w podpisanej umowie. Do obowiązków pracownika należy: oględziny placu zabaw przed i po udostępnieniu go mieszkańcom. Umowę podpisuje każdy nowo przybyły użytkownik placu. Nie zgłoszenie się nowo przybyłego użytkownika do pracownika szkoły w celu podpisania umowy spowoduje, że taka osoba nie będzie mogła więcej korzystać z tego placu.

 Za ewentualne zniszczenia powstałe podczas korzystania ze szkolnego placu zabaw odpowiada finansowo osoba podpisująca umowę. Dyrekcja zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy w sytuacji gdy korzystający placu zabaw złamie regulaminy:

- regulamin nr1 - umieszczony na obiekcie

- regulamin nr 2- umieszczony na drzwiach budynku szkolnego

Wszelkich dodatkowych informacji udziela sekretariat szkoły pod numerem telefonu:           52 3325187

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Regulamin korzystania z placu zabaw Szkoły Podstawowej  w Dragaczu przez mieszkańców wsi Dragacz

Załącznik nr 1

 

  1. Szkolny  plac zabaw służy zabawie, rekreacji i wypoczynkowi dzieci i młodzieży szkolnej do 11 roku życia.
  2. Korzystanie ze szkolnego placu zabaw  po zakończeniu zajęć dydaktycznych  przez mieszkańców wsi Dragacz odbywa się wyłącznie za zgodą dyrektora szkoły.
  3. Szkolny plac zabaw dla mieszkańców wsi Dragacz czynny jest od poniedziałku do piątku od godz. 15.30 do godz.18.00 tj. w godzinach pracy pracowników obsługi.

W dni świąteczne ustawowo wolne od pracy szkolny plac zbaw  jest wyłączone                       z użytkowania.

  1. Mieszkańcy wsi Dragacz mogą korzystać ze szkolnego placu na ściśle określonych zasadach:
  • Dyrektor szkoły udostępnia plac po wcześniejszym podpisaniu przez osobę pełnoletnią ( okazującą się dowodem osobistym) umowy korzystania z obiektu
  • Umowę składa się dyrektorowi lub pracownikowi szkoły,
  •  Pracownik wyda klucz od wejścia na plac i odbierze po upływie czasu korzystania określonym w Umowie
  • Pracownik dokona oględzin placu zabaw przed i po udostępnieniu go mieszkańcom
  1. Umowę spisuje się z każdym nowo przybyłym użytkownikiem
  2. Nie zgłoszenie się nowo przybyłego rodzica do pracownika szkoły w celu podpisania umowy spowoduje, że taka osoba nie będzie mogła więcej korzystać z placu.
  3. Obowiązkiem osób korzystających ze szkolnego placu zabaw jest:
  • podporządkowanie się poleceniom pracowników obsługi szkoły,
  • przestrzeganie zasad bezpieczeństwa przy korzystaniu z urządzeń znajdujących się na wyposażeniu szkolnego placu zabaw,
  • utrzymywanie porządku i czystości,
  1.     Przebywającym na terenie  szkolnego placu zabaw  nie wolno:
  • palić papierosów, wnosić i pić napojów zarówno przez dziecko jak i osobę dorosłą, spożywać posiłków,
  •  żuć gumy i spożywać lodów,
  •  posiadać broni i innych materiałów lub narzędzi – niebezpiecznych,
  • wprowadzać zwierząt,
  •  korzystać ze szkolnego placu zabaw  w godzinach innych niż ustalono           w zawartej umowie,
  • zachowywać się w sposób stwarzający zagrożenie dla innych uczestników,
  • załatwiać potrzeb fizjologicznych na terenie szkolnego placu zabaw i w jego otoczeniu,
  •  w pobliżu urządzeń zabawowych oraz na macie pomarańczowej i niebieskiej organizować gry zespołowe oraz jeździć na rowerze, deskorolce i na rolkach,
  • wchodzić  na dachy konstrukcji, płoty, i inne urządzenia, które temu nie służą  
  •  wchodzić na górne elementy konstrukcyjne obiektów,
  1. Za rzeczy oraz przedmioty wartościowe pozostawione w obiekcie jego zarządca nie ponosi odpowiedzialności.
  2. Za wszelkie obrażenia poniesione w wyniku korzystania ze szkolnego placu zabaw  odpowiedzialność ponosi  rodzic lub opiekun prawny poszkodowanego.
  3. Obowiązkiem użytkownika jest natychmiast powiadomić pracownika szkoły                o ewentualnie  zaistniałych incydentach i problemach, pracownik sporządza notatkę służbową, a zgłaszający podpisuje ją.
  4. Korzystający i przebywający na placu zabaw zobowiązani są do przestrzegania zaleceń zawartych w niniejszym regulaminie wraz z jego załącznikami.
  5.  Niepodporządkowanie się regulaminowi oraz utrudnianie pracownikowi zamknięcie szkolnego  placu zabaw po ustalonej godzinie, spowoduje zamknięcie obiektu dla mieszkańców wsi Dragacz od dnia następnego.
  6.  W zakresie spraw nienormowanych niniejszym regulaminem decyzje podejmuje Dyrektor Szkoły Podstawowej  w Dragaczu.
  7.  Za szkody materialne powstałe w skutek nieprawidłowego korzystania ze szkolnego placu zabaw  i znajdujących się na nim urządzeń odpowiadają rodzice lub prawni opiekunowie korzystających dzieci.
  8. Za uszkodzony lub zniszczony  sprzęt, nawierzchnię czy roślinność obowiązuje odpłatność w wysokości 100% wartości szkody.
  9.  Regulamin obowiązuje od 02.08.2012r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

 

UMOWA

UDOSTĘPNIENIA SZKOLNEGO PLACU ZABAW NR……………………

 

Zawarta dnia…………………….w siedzibie Szkoły Podstawowej  w Dragaczu pomiędzy mgr Mariolą Konopińska Dyrektorem Szkoły, zwanym dalej udostępniającym,

a………………………….………………………………………….

Dowód osobisty /seria i nr./……………………………….PESEL…………………………

zwanym dalej użytkownikiem.

§1

Udostępniający zobowiązuje się do udostępnienia nieodpłatnie użytkownikowi szkolnego placu zabaw w celu realizacji:

…………………………………………………………………………………………………

………………………..

§2

Udostępnienie przedmiotu umowy odbywać się będzie w dniu (dzień tygodnia)…..................

w godzinach…………………………………………………………. .

§3

Użytkownik oświadcza, że zapoznał się z regulaminem korzystania ze szkolnego placu zabaw  w czasie jego udostępniania i zobowiązuje się do jego przestrzegania.

§4

Użytkownik zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich wynikłe w czasie korzystania przez niech z przedmiotu umowy. Użytkownik  ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w udostępnionym mieniu, spowodowane nieprawidłowym korzystaniem.

 

 

§5

Umowa zostaje zawarta na czas udostępnienia szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Dragaczu użytkownikowi, podany w §2 umowy.

 

§6

Umowa może być rozwiązana w trybie natychmiastowym w przypadku:

a)      Naruszenia zapisów regulaminu korzystania ze szkolnego placu zabaw Szkoły Podstawowej  w Dragaczu.

b)     Innych nadzwyczajnych okoliczności, uniemożliwiających dalsze korzystanie
z przedmiotu umowy.

§8

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§9

Spory mogące powstać na tle stosowania umowy rozstrzygać będzie właściwy sąd dla siedziby udostępniającego.

§10

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

 

     Udostępniający:                                                                     Organizator:

 

 

             Pracownik szkoły upoważniony

               do zawarcia umowy:

 

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.07.2012
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mariola Konopińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 lipca 2012 10:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Konopnicka
Ilość wyświetleń: 4032
04 lipca 2012 10:57 (Mariola Konopnicka) - Dodanie dokumentu.