Komunikaty

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ - „Dostawa oleju grzewczego w ilości 20 100 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu w roku 2015”

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

                                                                                  CENOWEJ      

 

 

 

 

 

 

 

„Dostawa  oleju  grzewczego w ilości 20 100 litrów do kotłowni olejowej

zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu w roku 2015”

 

 

 

 

 

 

 

Znak sprawy: SPDr.321.01.2014

 

 

 

 

 

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zatwierdzam:…………………………………………………………………………………………………                            

                                                                 /podpis i pieczątka zatwierdzającego/                

 

 

                                                                                                

Dragacz, grudzień 2014r.

 

 

 

Spis treści:

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
  2. Opis przedmiotu zamówienia
  3. Termin dostawy
  4. Warunki wymagane od oferentów
  5. Wymagane dokumenty składające się na ofertę
  6. Sposób przygotowania oferty
  7. Termin i składania i otwierania ofert
  8. Sposób obliczania ceny
  9. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert
  10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
  11. Wymagania dotyczące wadium
  12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  13. Inne informacje
  14. Załączniki zaproszenia do złożenia oferty cenowej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                         Dragacz, 03.12.2014.

Znak sprawy: SPDr.321.01.2014

 

 

                                                                                                                             …………………….................................

                                                                                                                              …………………………………………

 

 

ZAPROSZENIE

 

do złożenia oferty cenowej na dostawę w roku 2015r. oleju grzewczego         

do  Szkoły Podstawowej w Dragaczu

 

 

 I. Zamawiający:

Dyrektor  Szkoły Podstawowej w Dragaczu

Dragacz 60A

86-134 Dragacz

zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą:  Dostawa w  2015 roku  oleju grzewczego w ilości około      20 100 litrów    do kotłowni olejowej zasilającej  w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu.

II. Tryb udzielenia zamówienia:

1. Postępowanie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r. poz. 907) z póżn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8.

2. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z treścią poniższego „zaproszenia” i zgodnie z nim złożyć ofertę.

3. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty.

4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.

5. Zamawiający nie przewiduje: - rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych, - zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

III. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą:  „Dostawa w 2015 roku  oleju grzewczego w ilości  20 100 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.

       Wartość usługi jest mniejsza niż 30.000 euro i nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych.

  1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
  • dostawę  oleju grzewczego w 2015 roku (PN-C.96024:2011)w ilości  20 100 litrów wraz z transportem (samochód cysterna) do budynku  Szkoły Podstawowej w Dragaczu, w części, gdzie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z magazynem, w którym mieszczą się dwa  zbiorniki na olej o pojemności 4000 litrów . Dostawa oleju będzie odbywała się poprzez każdorazowe tankowanie zbiorników w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia telefonicznego o potrzebie tankowania zbiorników, dokonanego przez dyrektora placówki lub pracownika sekretariatu. Wykonawca zobowiązany jest zachować ciągłość dostaw oleju opałowego tak, aby nie spowodować przerw w dostawie ciepła do budynku szkoły. Przy każdym tankowaniu Wykonawca będzie obowiązany do przedłożenia świadectwa jakości dotyczącego parametrów jakościowych dostarczanego asortymentu. Ilość  litrów oleju opałowego może ulec zmianom ze względu na rzeczywiste potrzeby Zamawiającego uzasadnione od aury.

IV. Termin dostawy:

Od 02 stycznia do 31 grudnia 2015 roku  - według zapotrzebowania.

V. Warunki wymagane od oferentów

  1. Posiadanie uprawnienia niezbędne do wykonywania, określonych prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustaw, które obowiązek takich uprawnień nakładają.
  2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia.
  4. Zobowiązanie się do dotrzymania warunków podanych w zaproszeniu oraz akceptowanie załączonego projektu umowy jako obowiązującego w przypadku wyboru przedstawionej oferty

VI. Wymagane dokumenty składające się na ofertę(brak któregokolwiek spowoduje odrzucenie oferty)

  1. Odpowiednio wypełniony i podpisany „formularz – oferta” (zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia)
  2. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków przez oferenta i o upoważnianiu osób, do podpisywania umów i występowania w imieniu Oferenta  (zał. nr 1 do „formularza ofertowego”)
  3. Zaakceptowany wzór umowy  (zał. nr 5 do  „formularza ofertowego”)
  4.  Aktualny odpis z właściwego rejestru  albo kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( zał. nr 2 do „formularza ofertowego”)
  5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .( zał. nr 3 do „formularza ofertowego”)
  6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( zał. nr 4 do „formularza ofertowego”)

VII. Sposób przygotowania oferty:

1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Oferta powinna  zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zaproszeniu

3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.

6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonania czynności.

7. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

8. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletację  bez widocznych śladów naruszeń.

9. Wszelkie poprawki wymagają zaparafowania przez osobę podpisującą ofertę.

10.Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować, a łączną ilość stron należy wpisać do formularza ofertowego.

11. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia i zawierać kolejno:

1/ formularz ofertowy,

2/ oświadczenia, dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,

3/ inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.: - zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 5  do „formularza ofertowego”

12.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. Koperta/opakowanie powinna/o posiadać nazwę i adres Wykonawcy oraz być zaadresowana i oznaczona:

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu,

Dragacz 60 A

 86-134 Dragacz

„Dostawa w 2015 roku  oleju grzewczego w ilości  20 100 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.

Nie otwierać przed terminem: 18.12 2015r.

Na odwrocie należy umieścić nazwę i adres oferenta(czytelna pieczątka)

13. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po rozstrzygnięciu postępowania.

14. Zaleca się zachować kopie złożonych w ofercie dokumentów.

15. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione – muszą być oznaczone klauzulą: “NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. Nie mogą stanowić tajemnicy informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert.

16. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych),powinny one stanowić odrębną część oferty, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.

VIII. Termin i miejsce składania i otwarcia ofert:

  1. Oferty należy składać do dnia 18.12 2014 roku, w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Dragaczu do godziny 11.50 (sekretariat jest czynny  w godzinach między 8.30 a 14.00.)
  2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 18.12 2014r. o godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego.

       3.     Informacja o trybie otwarcia ofert i ich oceny:

a)       otwarcie ofert jest jawne,

b)       bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,

c)       podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia,

d)       w przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle mu informacje, o których mowa w pkt. b i c,

4.      Ofertę wniesioną po terminie zwraca się bez otwierania.

  1.  W  toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonych ofert oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z zastrzeżeniem pkt. 6,
  2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zaproszeniu oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert.
  3.  W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający na wniosek Wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia zawiadomi o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.

IX. Sposób obliczania ceny:

  1. Cenę oferty należy obliczyć mnożąc cenę jednostkową za 1 litr oleju opałowego przez ilość  20 100 litrów oleju. Do obliczonej ceny netto należy dodać podatek VAT w wysokości 23%.
  2.  Podstawą kalkulacji ceny jednostkowej za 1/litr oleju opałowego, która będzie miała zastosowanie do obliczeń ceny oferty stanowi cena hurtowa sprzedaży oleju opałowego (za 1 litr) obowiązująca u producenta na dzień 16.12.2014r.
  3. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz ewentualne obniżki.
  4. Cena oferty winna być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie oraz wpisana do formularza oferty          ( załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia).
  5. Wyliczeń dla obliczenia ceny oferty należy dokonywać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, cenę należy zaokrąglić z dokładnością do jednego grosza z uwzględnieniem postanowień ustawy o cenach.
  6. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji ceny w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmian cen hurtowych oleju opałowego u producenta.

X. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert :

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
    • Cena oferty: – 100 %.
  2. Ocenie pod względem przyjętego kryterium ceny oferty, zostaną poddane wyłącznie oferty ważne spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym zaproszeniu.
  3. Sposób dokonywania oceny oferty:

 

                                 Cno

              PC=------------------------  x 100, gdzie:

                                 Cor

PC – punkty za kryterium cena,

Cno – oferta z najniższą ceną,

Cor – cena oferty rozpatrywanej

Ocena kryterium : liczba przyznawanych punktów pomnożona przez wagę kryterium

Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg powyższego  wzoru matematycznego

XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia :

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

  • wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę(firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
  • wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
  • wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z tego postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
  • termin,, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia może zostać zawarta.

2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia  Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

XII . Wymagania dotyczące wadium

  1. Nie jest wymagane wniesienie wadium

XIII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarancja:

  1. Nie jest wymagane.         

XIV.  Inne informacje:

1. W tym postępowaniu Zamawiający :

  • nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych,
  • nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcą drogą elektroniczna,
  • nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawcy w tym postępowaniu.

2. Udostępnienie dokumentów :

  • Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do protokołu wraz załącznikami dokumentów z wyjątkiem dokumentów i informacji zastrzeżonych przez Wykonawców, z tym że załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyłączeniem ofert, które udostępnia się od chwili ich otwarcia.
  • Zamawiający udostępnia zainteresowanym wskazane przez nich dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku.

 

 

 

 

Załączniki;

  • zał. nr 1 -  formularz ofertowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Znak sprawy: SPDr.321.01.2014

 

 

Załącznik nr 1 do zaproszenia

 

 

                                                                                                                      .................................., data ...............................

.................................................

/ Pieczęć firmowa Wykonawcy/

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

Nazwa Wykonawcy:..............................................................................................................................

................................................................................................................................................................

Adres Wykonawcy: ..............................................................................................................................

Numer telefonu: ...................................................................................................................................

Numer faxu............................................................................................................................................

Adres e-mail: ......................................................................................................................................... Adres www: ........................................................................................................................................... Nr NIP: ..................................................................................................................................................

Nr REGON: .........................................................................................................................................

Numer rachunku bankowego: ...............................................................................................................

 

I. Nawiązując do zaproszenia Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dragaczu do złożenia oferty na zadanie:

 

 

„Dostawa w 2015 roku  oleju grzewczego w ilości  20 100 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.

 

na potrzeby

Szkoły Podstawowej w Dragaczu

Dragacz 60A

86-134 DRAGACZ

 

nr sprawy: SPDr.321.01.2014 oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami niniejszego zaproszenia, za całkowitą cenę ofertową:………………………………………………………………………..zł

słownie:……………………………………………………………………………………………………………….zł

Cena netto (za 20.100 litrów) w kwocie:                     -………………………………………………………………zł

VAT (23%):                                                                 -………………………………………………………………zł

Cena brutto ( za 20 100 litrów) w kwocie                -………………………………………………………………zł

Cena jednostkowa netto za 1 litr:                            -………………………………………………………………zł

 

 Przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie od dnia  02.01.2015r. do dnia 31.12.2015.

Osobą/osobami do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnymi za wykonanie zobowiązań umowy jest/są:

Imię i nazwisko:…………………………………………………………………………………………………………..

tel. kontaktowy, faks: .........................................................................................................................................................

zakres odpowiedzialności: .................................................................................................................................................

Ustanowionym pełnomocnikiem do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniu zamówienia lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia, przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (Konsorcja/spółki cywilne) jest:

Imię i nazwisko:……………………………………………………………………………………………………………

Stanowisko:………………………………………………………………………………………………………………..

Telefon/fax………………………………………………………………………………………………………………..

 

/Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/

 

 

 

 

 

II. Oświadczenie dotyczące postanowień Zaproszenia do złożenia oferty cenowej na dostawę w roku 2015r.  oleju grzewczego do szkoły Podstawowej w Dragaczu .

  1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią ww. zaproszenia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz, że uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
  2. Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków załączyliśmy do oferty wymienione dokumenty.
  3. Oświadczamy, że ponosimy całkowitą odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  4. Oświadczamy, że dostarczany Zamawiającemu olej grzewczy będzie właściwej jakości.
  5. Zapewniamy ciągłość w dostawach lekkiego oleju opałowego niepowodujących przerw w dostawie ciepła do budynku Szkoły Podstawowej w Dragaczu
  6. Upoważniamy dyrektora Szkoły Podstawowej w Dragaczu do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia. Dla tych celów upoważniamy każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w naszym "FORMULARZU OFERTOWYM" do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Zamawiającego za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w naszej ofercie.
  7. Oświadczamy, że określone w  w/w zaproszeniu wymagania stawiane Wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

III. Zastrzeżenie Wykonawcy :

Wykonawca zastrzega, iż wymienione niżej dokumenty, składające się na ofertę, nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania .....................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................

IV. Inne informacje Wykonawcy:

.....................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................

………………………………………………………………………………………………………………………

    

                                                                                                       

V. Do niniejszego formularza oferty dołączone zostały następujące dokumenty (zgodnie z wymaganiami zawartymi w Opisie Istotnych Warunków Zamówienia):

Nazwa załącznika

Nr strony oferty

Zał. nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w zaproszeniu do złożenia oferty na dostawę w 2015 r.  oleju grzewczego do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu.

 

Zał. nr 2 - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia,

 

Zał. nr 3 - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego,

 

Zał. nr 4 - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

 

Zał. nr 5 - zaakceptowany projekt umowy,

 

 

Łączna ilość zapisanych stron w ofercie .....................................................................................

 

                                                                                                                          ......................................................................

/ Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/

 

 

 

 

 

 

 

Znak sprawy: SPDr.321.01.2014

 

załącznik nr 1 do formularza ofertowego

..............................................

/Pieczęć firmowa Wykonawcy/

 

Dotyczy: złożenia oferty cenowej na zadanie:

 

„Dostawa w 2015 roku  oleju grzewczego w ilości 20 100 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.

 

 

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW

UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

Nazwa Wykonawcy. ........................................................

Adres Wykonawcy: .........................................................

Oświadczamy, że firma, którą reprezentujemy:

1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.  W ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządziliśmy szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.

5.  W stosunku do naszej firmy nie otwarto likwidacji ani też nie ogłoszono upadłości.

6.  Nie zalegamy z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

7. Jako:

a) osoba fizyczna prawomocnie nie zostałem skazany*

b) spółka jawna, żaden z naszych wspólników prawomocnie nie został skazany*

c) spółka partnerska, żaden z naszych partnerów lub członków zarządu prawomocnie nie został skazany*

d) spółka komandytowa oraz spółka komandytowo - akcyjna, żaden z naszych komplementariuszy prawomocnie nie został skazany *

e) osoba prawna, żaden z naszych urzędujących członków organu zarządzającego prawomocnie  nie został skazany *

-za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo  przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo  przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści  majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo  związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

8.  Jako podmiot zbiorowy sąd wobec nas nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie  przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty (oryginały) potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu. Wszystkie podane wyżej informacje są zgodne z prawdą. Ponadto oświadczamy, że wszystkie dokumenty oraz przedstawione oświadczenia są zgodne z prawdą.

Prawdziwość powyższych danych potwierdzam/y własnoręcznym/i podpisem/ami świadom/i/ odpowiedzialności karnej z art. 233, 271, 297 Kodeksu Karnego

 

............................................ ............ .                                                                  

                      Miejscowość, data                                                                                                                                               

 

 

 

.                                                                                                                                     ....................................................

                                                                                                                                                                                                                 /Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/

 

  • właściwe podkreślić

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik  nr 5 do formularza ofertowego

Znak sprawy: SPDr.321.01.2014

 

 

 

WZÓR UMOWY

Umowa Nr SPDr.322……../2014

W dniu.............................. w Dragaczu, pomiędzy Gminą Dragacz  w imieniu której działa Szkoła Podstawowa w Dragaczu , w imieniu którego  występuje: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu – mgr Mariola Konopińska  zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym „,przy kontrasygnacie głównej księgowej SAPO – Wioletty Opoń

a Firmą: .....................................................................................................................................................................................

siedziba/adres:............................................................................................................................................................................

NIP:......................................................

Regon:................................................

reprezentowaną/nym przez:

1.......................................................................

2.........................................................................

zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą” zawarta została umowa o następującej treści: Umowa jest następstwem postępowania  o wyłonienie Dostawcy w zaproszeniu do złożenia oferty cenowej.

§ 1    

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego (PN-C.96024:2001) w ilości  20.100 litrów wraz z transportem (samochód cysterna) do budynku Szkoły Podstawowej w Dragaczu w części, gdzie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z magazynem, w którym mieszczą się dwa zbiorniki na olej o pojemności 4.000 litrów, polegająca na każdorazowym tankowaniu tych zbiorników wg potrzeb Zamawiającego, zgodnie z ofertą z dnia …...12.2014 r.

2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z niniejszej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie

§ 2

1.Przedmiot   zamówienia będzie dostarczany z zachowaniem ciągłości dostawy (nie powodującej przerw w dostawie ciepła do budynków) każdorazowo w ciągu 24 godzin od daty złożonego przez Zamawiającego telefonicznego zamówienia.

2. Przy  każdorazowym tankowaniu zbiorników na olej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu świadectwo jakości lub odpowiednie orzeczenie laboratoryjne określające parametry jakościowe dostarczonego oleju.

§ 3

1.Ustala                                                                                                                                                                         się łączną wartość przedmiotu zamówienia na kwotę:.............................................................................................................................................. zł. brutto

(słownie:..................................................................................................................................................................................... ).

2.Wynagrodzenie  za każdorazową dostawę partii oleju będzie ustalane na podstawie iloczynu ceny jednostkowej

za 1 litr oleju (z uwzględnieniem obniżki ceny jednostkowej w wysokości:........... obowiązującej w całym okresie

umownym), ustalonej wg aktualnego komunikatu cenowego ogłaszanego przez producenta w dniu dostawy i ilości dostarczonego w tym dniu oleju plus podatek VAT.

3.Zmiana             ceny oleju u producenta nie będzie powodowała sporządzenia aneksu do umowy.

§ 4

Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 pkt 2 niniejszej umowy uregulowana zostanie przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, wystawionej na Szkoła Podstawowa w Dragaczu, Dragacz 60,  86-134 Dragacz, NIP 559-17-85-000 na konto Wykonawcy wskazane we fakturze.

§ 5

Umowa zostaje zawarta na czas określony tj.: od dnia: 02.01.2015r. do dnia: 31.12.2015r. lub na okres wykorzystania środków przeznaczonych na cel określony w §3 ust.1

 

§ 6

  1. Zamawiający nie dopuszcza zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności zawartych w pkt 3.
  2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:

-  z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,

-  wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,

-  w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,

-  w przypadku zmian w stawce podatku VAT .

§ 7

1.W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.

2.Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§ 8

W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie niniejszej umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

§ 9

Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie adresu siedziby, personelu kluczowego oraz innej zmianie w zakresie działalności mogącej mieć wpływ na realizację niniejszej umowy.

§ 10

Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostających w zbiorze danych osobowych będących w dyspozycji Zamawiającego.

§ 11

Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego dwa otrzymuje Zamawiający, a jeden Wykonawca.

 

 

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:                                                                                                                                          WYKONAWCA:

 

 

 

 

 

KONTRASYGNATA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06.12 2014
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: M. Konopińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 grudnia 2014 10:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Konopińska
Ilość wyświetleń: 1161
06 grudnia 2014 10:24 (Mariola Konopińska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)