ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
CENOWEJ
„Dostawa oleju grzewczego w ilości 20 100 litrów do kotłowni olejowej
zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu w roku 2015”
Znak sprawy: SPDr.321.01.2014
Zatwierdzam:…………………………………………………………………………………………………
/podpis i pieczątka zatwierdzającego/
Dragacz, grudzień 2014r.
Spis treści:
Dragacz, 03.12.2014.
Znak sprawy: SPDr.321.01.2014
…………………….................................
…………………………………………
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej na dostawę w roku 2015r. oleju grzewczego
do Szkoły Podstawowej w Dragaczu
I. Zamawiający:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu
Dragacz 60A
86-134 Dragacz
zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą: Dostawa w 2015 roku oleju grzewczego w ilości około 20 100 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu.
II. Tryb udzielenia zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r. poz. 907) z póżn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8.
2. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z treścią poniższego „zaproszenia” i zgodnie z nim złożyć ofertę.
3. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje: - rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych, - zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Wartość usługi jest mniejsza niż 30.000 euro i nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych.
IV. Termin dostawy:
Od 02 stycznia do 31 grudnia 2015 roku - według zapotrzebowania.
V. Warunki wymagane od oferentów
VI. Wymagane dokumenty składające się na ofertę(brak któregokolwiek spowoduje odrzucenie oferty)
VII. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zaproszeniu
3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonania czynności.
7. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
8. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletację bez widocznych śladów naruszeń.
9. Wszelkie poprawki wymagają zaparafowania przez osobę podpisującą ofertę.
10.Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować, a łączną ilość stron należy wpisać do formularza ofertowego.
11. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia i zawierać kolejno:
1/ formularz ofertowy,
2/ oświadczenia, dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3/ inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.: - zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 5 do „formularza ofertowego”
12.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. Koperta/opakowanie powinna/o posiadać nazwę i adres Wykonawcy oraz być zaadresowana i oznaczona:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu,
Dragacz 60 A
86-134 Dragacz
„Dostawa w 2015 roku oleju grzewczego w ilości 20 100 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.
Nie otwierać przed terminem: 18.12 2015r.
Na odwrocie należy umieścić nazwę i adres oferenta(czytelna pieczątka)
13. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po rozstrzygnięciu postępowania.
14. Zaleca się zachować kopie złożonych w ofercie dokumentów.
15. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione – muszą być oznaczone klauzulą: “NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. Nie mogą stanowić tajemnicy informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert.
16. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych),powinny one stanowić odrębną część oferty, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.
VIII. Termin i miejsce składania i otwarcia ofert:
3. Informacja o trybie otwarcia ofert i ich oceny:
a) otwarcie ofert jest jawne,
b) bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
c) podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia,
d) w przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle mu informacje, o których mowa w pkt. b i c,
4. Ofertę wniesioną po terminie zwraca się bez otwierania.
IX. Sposób obliczania ceny:
X. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert :
Cno
PC=------------------------ x 100, gdzie:
Cor
PC – punkty za kryterium cena,
Cno – oferta z najniższą ceną,
Cor – cena oferty rozpatrywanej
Ocena kryterium : liczba przyznawanych punktów pomnożona przez wagę kryterium
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg powyższego wzoru matematycznego
XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia :
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
XII . Wymagania dotyczące wadium
XIII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarancja:
XIV. Inne informacje:
1. W tym postępowaniu Zamawiający :
2. Udostępnienie dokumentów :
Załączniki;
Załącznik nr 1 do zaproszenia
.................................., data ...............................
.................................................
/ Pieczęć firmowa Wykonawcy/
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa Wykonawcy:..............................................................................................................................
................................................................................................................................................................
Adres Wykonawcy: ..............................................................................................................................
Numer telefonu: ...................................................................................................................................
Numer faxu............................................................................................................................................
Adres e-mail: ......................................................................................................................................... Adres www: ........................................................................................................................................... Nr NIP: ..................................................................................................................................................
Nr REGON: .........................................................................................................................................
Numer rachunku bankowego: ...............................................................................................................
I. Nawiązując do zaproszenia Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dragaczu do złożenia oferty na zadanie:
„Dostawa w 2015 roku oleju grzewczego w ilości 20 100 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.
na potrzeby
Szkoły Podstawowej w Dragaczu
Dragacz 60A
86-134 DRAGACZ
słownie:……………………………………………………………………………………………………………….zł
Cena netto (za 20.100 litrów) w kwocie: -………………………………………………………………zł
VAT (23%): -………………………………………………………………zł
Cena brutto ( za 20 100 litrów) w kwocie -………………………………………………………………zł
Cena jednostkowa netto za 1 litr: -………………………………………………………………zł
Przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie od dnia 02.01.2015r. do dnia 31.12.2015.
Osobą/osobami do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnymi za wykonanie zobowiązań umowy jest/są:
Imię i nazwisko:…………………………………………………………………………………………………………..
tel. kontaktowy, faks: .........................................................................................................................................................
zakres odpowiedzialności: .................................................................................................................................................
Ustanowionym pełnomocnikiem do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniu zamówienia lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia, przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (Konsorcja/spółki cywilne) jest:
Imię i nazwisko:……………………………………………………………………………………………………………
Stanowisko:………………………………………………………………………………………………………………..
Telefon/fax………………………………………………………………………………………………………………..
/Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/
II. Oświadczenie dotyczące postanowień Zaproszenia do złożenia oferty cenowej na dostawę w roku 2015r. oleju grzewczego do szkoły Podstawowej w Dragaczu .
III. Zastrzeżenie Wykonawcy :
Wykonawca zastrzega, iż wymienione niżej dokumenty, składające się na ofertę, nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania .....................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................
IV. Inne informacje Wykonawcy:
.....................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................
………………………………………………………………………………………………………………………
V. Do niniejszego formularza oferty dołączone zostały następujące dokumenty (zgodnie z wymaganiami zawartymi w Opisie Istotnych Warunków Zamówienia):
Nazwa załącznika |
Nr strony oferty |
Zał. nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w zaproszeniu do złożenia oferty na dostawę w 2015 r. oleju grzewczego do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu. |
|
Zał. nr 2 - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, |
|
Zał. nr 3 - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, |
|
Zał. nr 4 - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, |
|
Zał. nr 5 - zaakceptowany projekt umowy, |
|
Łączna ilość zapisanych stron w ofercie .....................................................................................
......................................................................
/ Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/
załącznik nr 1 do formularza ofertowego
..............................................
/Pieczęć firmowa Wykonawcy/
Dotyczy: złożenia oferty cenowej na zadanie:
„Dostawa w 2015 roku oleju grzewczego w ilości 20 100 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
Nazwa Wykonawcy. ........................................................
Adres Wykonawcy: .........................................................
Oświadczamy, że firma, którą reprezentujemy:
1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. W ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządziliśmy szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.
5. W stosunku do naszej firmy nie otwarto likwidacji ani też nie ogłoszono upadłości.
6. Nie zalegamy z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
7. Jako:
a) osoba fizyczna prawomocnie nie zostałem skazany*
b) spółka jawna, żaden z naszych wspólników prawomocnie nie został skazany*
c) spółka partnerska, żaden z naszych partnerów lub członków zarządu prawomocnie nie został skazany*
d) spółka komandytowa oraz spółka komandytowo - akcyjna, żaden z naszych komplementariuszy prawomocnie nie został skazany *
e) osoba prawna, żaden z naszych urzędujących członków organu zarządzającego prawomocnie nie został skazany *
-za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
8. Jako podmiot zbiorowy sąd wobec nas nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty (oryginały) potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu. Wszystkie podane wyżej informacje są zgodne z prawdą. Ponadto oświadczamy, że wszystkie dokumenty oraz przedstawione oświadczenia są zgodne z prawdą.
Prawdziwość powyższych danych potwierdzam/y własnoręcznym/i podpisem/ami świadom/i/ odpowiedzialności karnej z art. 233, 271, 297 Kodeksu Karnego
............................................ ............ .
Miejscowość, data
. ....................................................
/Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/
Załącznik nr 5 do formularza ofertowego
WZÓR UMOWY
Umowa Nr SPDr.322……../2014
W dniu.............................. w Dragaczu, pomiędzy Gminą Dragacz w imieniu której działa Szkoła Podstawowa w Dragaczu , w imieniu którego występuje: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu – mgr Mariola Konopińska zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym „,przy kontrasygnacie głównej księgowej SAPO – Wioletty Opoń
a Firmą: .....................................................................................................................................................................................
siedziba/adres:............................................................................................................................................................................
NIP:......................................................
Regon:................................................
reprezentowaną/nym przez:
1.......................................................................
2.........................................................................
zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą” zawarta została umowa o następującej treści: Umowa jest następstwem postępowania o wyłonienie Dostawcy w zaproszeniu do złożenia oferty cenowej.
§ 1
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego grzewczego (PN-C.96024:2001) w ilości 20.100 litrów wraz z transportem (samochód cysterna) do budynku Szkoły Podstawowej w Dragaczu w części, gdzie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z magazynem, w którym mieszczą się dwa zbiorniki na olej o pojemności 4.000 litrów, polegająca na każdorazowym tankowaniu tych zbiorników wg potrzeb Zamawiającego, zgodnie z ofertą z dnia …...12.2014 r.
2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z niniejszej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie
§ 2
1.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany z zachowaniem ciągłości dostawy (nie powodującej przerw w dostawie ciepła do budynków) każdorazowo w ciągu 24 godzin od daty złożonego przez Zamawiającego telefonicznego zamówienia.
2. Przy każdorazowym tankowaniu zbiorników na olej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu świadectwo jakości lub odpowiednie orzeczenie laboratoryjne określające parametry jakościowe dostarczonego oleju.
§ 3
1.Ustala się łączną wartość przedmiotu zamówienia na kwotę:.............................................................................................................................................. zł. brutto
(słownie:..................................................................................................................................................................................... ).
2.Wynagrodzenie za każdorazową dostawę partii oleju będzie ustalane na podstawie iloczynu ceny jednostkowej
za 1 litr oleju (z uwzględnieniem obniżki ceny jednostkowej w wysokości:........... obowiązującej w całym okresie
umownym), ustalonej wg aktualnego komunikatu cenowego ogłaszanego przez producenta w dniu dostawy i ilości dostarczonego w tym dniu oleju plus podatek VAT.
3.Zmiana ceny oleju u producenta nie będzie powodowała sporządzenia aneksu do umowy.
§ 4
Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 pkt 2 niniejszej umowy uregulowana zostanie przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, wystawionej na Szkoła Podstawowa w Dragaczu, Dragacz 60, 86-134 Dragacz, NIP 559-17-85-000 na konto Wykonawcy wskazane we fakturze.
§ 5
Umowa zostaje zawarta na czas określony tj.: od dnia: 02.01.2015r. do dnia: 31.12.2015r. lub na okres wykorzystania środków przeznaczonych na cel określony w §3 ust.1
§ 6
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
- z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
- wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
- w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,
- w przypadku zmian w stawce podatku VAT .
§ 7
1.W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
2.Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 8
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie niniejszej umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
§ 9
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie adresu siedziby, personelu kluczowego oraz innej zmianie w zakresie działalności mogącej mieć wpływ na realizację niniejszej umowy.
§ 10
Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostających w zbiorze danych osobowych będących w dyspozycji Zamawiającego.
§ 11
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego dwa otrzymuje Zamawiający, a jeden Wykonawca.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
KONTRASYGNATA
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa w Dragaczu