Dragacz, 26.10.2015r.
Znak sprawy: SPDr.321.1.2015
…………………….................................
…………………………………………
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej na ułożenie kostki brukowej z obrzeżami przy głównym wejściu
do Szkoły Podstawowej w Dragaczu”
I. Zamawiający:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu
Dragacz 60A
86-134 Dragacz
zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą: Ułożenie kostki brukowej z obrzeżami przy głównym wejściu do Szkoły Podstawowej w Dragaczu”
II. Tryb udzielenia zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2013r. poz. 907) z póżn. zm.) Wartość usługi jest mniejsza niż 30.000 euro
2. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z treścią poniższego „zaproszenia” i zgodnie z nim złożyć ofertę.
3. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje: - rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych, - zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
ü Piasek
ü Piasek – cement
IV. Warunki realizacji zadania:
Wykonawca zobowiązany jest:
IV. Termin wykonania:
Od 18 listopada do 14 grudnia 2015r.
V. Warunki wymagane od oferentów
VI. Wymagane dokumenty składające się na ofertę(brak któregokolwiek spowoduje odrzucenie oferty)
VII. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zaproszeniu
3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
5. Oferta oraz wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonania czynności.
7. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletację bez widocznych śladów naruszeń.
8. Wszelkie poprawki wymagają zaparafowania przez osobę podpisującą ofertę.
9.Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować.
10. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia i zawierać kolejno:
1/ formularz ofertowy,
2/ inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.: - zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 2 do „formularza ofertowego”
12.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. Koperta/opakowanie powinna/o posiadać nazwę i adres Wykonawcy oraz być zaadresowana i oznaczona:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu,
Dragacz 60 A
86-134 Dragacz
„Ułożenie kostki brukowej z obrzeżami przy głównym wejściu do Szkoły Podstawowej w Dragaczu”
Nie otwierać przed terminem: 09.11. 2015r.
Na odwrocie należy umieścić nazwę i adres oferenta(czytelna pieczątka)
11. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po rozstrzygnięciu postępowania.
12. Zaleca się zachować kopie złożonych w ofercie dokumentów.
13. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione – muszą być oznaczone klauzulą: “NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. Nie mogą stanowić tajemnicy informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert.
14. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych),powinny one stanowić odrębną część oferty, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.
VIII. Termin i miejsce składania i otwarcia ofert:
3. Informacja o trybie otwarcia ofert i ich oceny:
a) otwarcie ofert jest jawne,
b) bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
c) podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia,
d) w przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle mu informacje, o których mowa w pkt. b i c,
4. Ofertę wniesioną po terminie zwraca się bez otwierania.
IX. Sposób obliczania ceny:
X. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert :
XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia :
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
XII . Wymagania dotyczące wadium
XIII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarancja:
XIV. Inne informacje:
1. W tym postępowaniu Zamawiający :
2. Udostępnienie dokumentów :
Załączniki;
Załącznik nr 1 do zaproszenia
.................................., data ...............................
.................................................
/ Pieczęć firmowa Wykonawcy/
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa Wykonawcy:..............................................................................................................................
................................................................................................................................................................
Adres Wykonawcy: ..............................................................................................................................
Numer telefonu: ...................................................................................................................................
Numer faxu............................................................................................................................................
Adres e-mail: ......................................................................................................................................... Adres www: ........................................................................................................................................... Nr NIP: ..................................................................................................................................................
Nr REGON: .........................................................................................................................................
Numer rachunku bankowego: ...............................................................................................................
I. Nawiązując do zaproszenia Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dragaczu do złożenia oferty na zadanie:
Ułożenie kostki brukowej z obrzeżami przy głównym wejściu
do Szkoły Podstawowej w Dragaczu”
na potrzeby
Szkoły Podstawowej w Dragaczu
Dragacz 60A
86-134 DRAGACZ
słownie:……………………………………………………………………………………………………………….zł
Cena netto ………………… w kwocie: -………………………………………………………………zł
VAT (23%): -………………………………………………………………zł
Cena brutto …………………… w kwocie -………………………………………………………………zł
Przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie od dnia 16.11.2015r. do dnia 07.12.2015.
Osobą/osobami do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnymi za wykonanie zobowiązań umowy jest/są:
Imię i nazwisko:…………………………………………………………………………………………………………..
tel. kontaktowy, faks: .........................................................................................................................................................
zakres odpowiedzialności: .................................................................................................................................................
Ustanowionym pełnomocnikiem do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniu zamówienia lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia, przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (Konsorcja/spółki cywilne) jest:
Imię i nazwisko:……………………………………………………………………………………………………………
Stanowisko:………………………………………………………………………………………………………………..
Telefon/fax………………………………………………………………………………………………………………..
/Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/
Załącznik nr 2 do formularza ofertowego
WZÓR UMOWY
Umowa Nr SPDr…..……../2015
W dniu.............................. w Dragaczu, pomiędzy Gminą Dragacz w imieniu której działa Szkoła Podstawowa w Dragaczu , w imieniu którego występuje: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu – mgr Mariola Konopińska zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym „,przy kontrasygnacie głównej księgowej SAPO – Wioletty Opoń
a Firmą: .....................................................................................................................................................................................
siedziba/adres:............................................................................................................................................................................
NIP:......................................................
Regon:................................................
reprezentowaną/nym przez:
1.......................................................................
2.........................................................................
zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą” zawarta została umowa o następującej treści: Umowa jest następstwem postępowania o wyłonienie Dostawcy w zaproszeniu do złożenia oferty cenowej.
§ 1
1. Przedmiotem zamówienia jest:” Ułożenie kostki brukowej z obrzeżami przy głównym wejściu do Szkoły Podstawowej w Dragaczu”
polegające na:
ü Piasek
ü Piasek – cement
2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z niniejszej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie
§ 2
1.Za wykonanie umowy, strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe, którego definicje określa art.632 Kodeksu cywilnego, w wysokości”
netto:………………… zł
słownie złotych:…………………………………………………………………………………………………zł
podatek VAT w wysokości 23%, tj…………………………………zł
słownie złotych:…………………………………………………………………………………………………zł
brutto:…………………….zł
słownie złotych:…………………………………………………………………………………………………zł.
2.Kwota określona w ust.1 niniejszego paragrafu zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy określonego w § 1ust.1 niniejszej umowy i nie może ulec zmianie.
- są to między innymi następujące koszty: podatku VAT w wysokości 23%, ewentualnego zorganizowania, zagospodarowania, utrzymania i późniejszej likwidacji placu budowy, dozorowania składowanych materiałów, koszty związane z zabezpieczeniem i oznakowaniem prowadzonych robót, wszelkich robót przygotowawczych, demontażowych, wykończeniowych i porządkowych, wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki, wykonania dokumentacji powykonawczej, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, ubezpieczenie budowy na czas realizacji, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
§ 3
1.Rozliczenie robót będzie odbywało się jedną fakturą końcową
2. Ostateczne rozliczenie za wykonane roboty nastąpi w oparciu o fakturę końcową, wystawioną na podstawie protokołu odbioru końcowego. Faktura końcowa będzie płatna w terminie 10 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.
3. Kary umowne, ustalone w oparciu o zapisy zamieszczone w § 7 umowy będą potrącane z faktur Wykonawcy.
4. Faktura za prace stanowiące przedmiot umowy będzie płatna przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę na fakturze
§ 4
1.Termin wykonania i odbioru robót ustala się następująco:
- rozpoczęcie: w dniu następnym po podpisaniu umowy, tj. 18.11.2015r.
- zakończenie całości robót i odbiór końcowy - do dnia: 14.12.2015r.
2. Za termin zakończenia robót uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.
3. Termin ustalony w ust.1 niniejszego paragrafu ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
4.Opóźnienia, o których mowa w ust.3 muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika robót oraz zaakceptowane przez Zamawiającego.
5.W przedstawionych w ust.3 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
§ 5
1.Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w ciągu 1 dnia od daty podpisania umowy.
§ 6
1.Podczas całego okresu trwania robót Wykonawca winien na własny koszt zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy.
2.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy z chwilą przejęcia placu budowy.
3.Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy terenu pod zaplecze budowy oraz terenu na składowanie materiałów.
§ 7
1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
2.Kary umowne, o których mowa w niniejszej umowie będą potrącane z faktur Wykonawcy.
3. Kary będą potrącane automatycznie bez uzyskiwania zgody Wykonawcy.
4. Zamawiający może usunąć, w zastępstwie Wykonawcy i na jego koszt, wady nie usunięte w wyznaczonym terminie.
5. W przypadku uzgodnienia zmiany terminów realizacji kara umowna będzie liczona od nowych terminów.
§ 8
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
- z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
- wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
- w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,
- w przypadku zmian w stawce podatku VAT .
§ 9
1.W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
2.Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 10
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie niniejszej umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
§ 11
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie adresu siedziby, personelu kluczowego oraz innej zmianie w zakresie działalności mogącej mieć wpływ na realizację niniejszej umowy.
§ 12
Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostających w zbiorze danych osobowych będących w dyspozycji Zamawiającego.
§ 13
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego dwa otrzymuje Zamawiający, a jeden Wykonawca.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
KONTRASYGNATA
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa w Dragaczu