Przetargi

Budowa „małego” placu zabaw w ramach programu rządowego „Radosna Szkoła” przy Szkole Podstawowej w Dragaczu

Budowa małego placu zabaw w ramach programu rządowego „Radosna Szkoła” przy Szkole Podstawowej   w Dragaczu,  Dragacz 60A,  86-134 Dragacz

 

Znak sprawy: SPDr.321.01.2011

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

Dyrektor Szkoły Podstawowej  w Dragaczu

Dragacz 60A  86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie

 

OGŁASZA

Przetarg nieograniczony o wartości powyżej  14.000 euro, a poniżej 4.845.000 euro na:

 

Budowę „małego” placu zabaw w ramach programu rządowego „Radosna Szkoła” przy Szkole Podstawowej w Dragaczu,  Dragacz 60A, 86-134 Dragacz.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

CPV 45.11.13.00-1    Roboty rozbiórkowe

CPV 45.11.12.00-0    Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę, roboty ziemne

CPV 45.23.32.50-6    Chodniki i nawierzchnie placu zabaw

CPV 37.53.52.00-9    Wyposażenie placów zabaw.

Zakres  zamówienia obejmuje:

1. Roboty przygotowawcze- usunięcie warstwy darni wystającej ponad  poziom terenu

2. Wykonanie robót ziemnych  i podbudowy pod nawierzchnię placu zabaw o powierzchni                     ok. 240,25 m2,

3.  Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw i strefy komunikacyjnej.

- bezpieczna nawierzchnia  syntetyczna, wodoprzepuszczalna, dwuwarstwowa wylewana na podbudowie typu FUX 45 w postaci płyt o wymiarach 50x50 cm i gr.45mm. zgodna z normą EN-PN 1117                  – ok.172,25 m2

4.  Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe:

  • zestaw składający się z jednej wieży, jednej platformy, podestu trójkątnego, wejścia drabinkowego, zjeżdżalni,
  • huśtawka wahadłowa podwójna,
  • huśtawka wagowa – ważka
  • poręcze gimnastyczne
  • równoważnia na sprężynach

5. Umieszczenie  elementów wyposażenia placu zabaw:

  • ławka z oparciem – 1 szt.,
  • ławka bez oparcia – 1 szt.
  • metalowy kosz na śmieci – 2szt.,
  • tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw – 1szt.,

6. Urządzenie terenu zieleni

7. Uprzątnięcie placu budowy – rozplantowanie ziemi, wywóz gruzu i ziemi

8. Prace wykończeniowe – obsianie wskazanego terenu trawą.

Przewidywany termin realizacji : od  01 lipca 2011 r. do 31 sierpnia 2011 r.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW: szkoladragacz.republika.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w Szkole Podstawowej                            w Dragaczu, Dragacz 60A , w gabinecie dyrektora szkoły od 8.30 do 14.30 lub za zaliczeniem pocztowym.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. Termin związania z ofertą wynosi         30 dni.

Kryterium oceny ofert i ich znaczenie: Cena  – 100%

Wadium: nie jest wymagane.

Termin składania ofert pisemnych upływa dnia 27 czerwca 2011 r. o godz.10.00, oferty należy składać w Szkole Podstawowej w Dragaczu, w gabinecie dyrektora.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 27 czerwca 2011r. o godz.10.15w Szkole Podstawowej w Dragaczu ( w sali nr 8).
 
Umowa ramowa: nie dotyczy.

Dynamiczny system zakupów: nie dotyczy.

Przeprowadzenie aukcji elektronicznej: nie dotyczy.

Osoba upoważniona do kontaktów z oferentami – p. Mariola Konopińska  (Dyrektor  Szkoły Podstawowej  w Dragaczu) tel.52- 33-251-87 , fax 52- 33-251-87.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 2/ posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym potwierdzą doświadczenie w wykonaniu,              w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj.: co najmniej 1 roboty budowlanej, w której wystąpiły prace  związane z wykonywaniem sztucznej nawierzchni i dostawą wyposażenia sportowego lub urządzeń placu zabaw o  wartości  (min. 90 000,00 zł brutto) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia.

3/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym potwierdzą dysponowanie osobami, które posiadają uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy o specjalności ogólnobudowlanej
4/ sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym potwierdzą  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. 
5/ spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków  zamówienia.
2. Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy podlegają:
1/ wykonawcy którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2/ wykonawcy, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia  publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej  nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania , a wartość niezrealizowanego zamówienia  wynosiła co najmniej 5% wartości umowy;
3/ wykonawcy, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
4/ wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5/ osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem  o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6/ spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku  z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7/ spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8/ spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których  komplementariusza  prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału  w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9/ osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
10/ podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
11/ Wykonawcy, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi    w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
12. Wykonawcy, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
13/ Wykonawcy, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy      z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty:
1/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22    ust. 1         i art. 44 ustawy,
2/ Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy                i doświadczenia, wykonanych w ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania  Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
3/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,  doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami,
4/ Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
5/ Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej  z przedmiotem zamówienia,
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, powinni przedstawić:
1/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
3/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4/ aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 
Ogłoszenie zostało przekazane do publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10 czerwca 2011r pod poz. 152832-2011

 

Tablica ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Dragacz

 

Wywieszono dnia……13.06.2011r……………

 

Zdjęto dnia………27.06.2011r……………….

Załaczniki:

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.06.2011
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mariola Konopińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 czerwca 2011 14:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Konopnicka
Ilość wyświetleń: 2135
15 czerwca 2011 14:51 (Mariola Konopnicka) - Dodanie załącznika [specyfikacja_techniczna.pdf] do dokumentu.
15 czerwca 2011 14:50 (Mariola Konopnicka) - Dodanie załącznika [plac_zabaw__dragacz__przedmiar.pdf] do dokumentu.
15 czerwca 2011 14:50 (Mariola Konopnicka) - Dodanie załącznika [rys_nr_3.pdf] do dokumentu.