Przetargi

Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus w ilości 10 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu w roku 2013”

ZAPROSZENIE

DO ZŁOŻENIA OFERTY

CENOWEJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Dostawa  oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus

w ilości 10 500 litrów do kotłowni olejowej

zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu w roku 2013”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zatwierdzam:…………………………………………………………………………………………………                            

                                                                 /podpis i pieczątka zatwierdzającego/                

 

 

                                                                                                

Dragacz, grudzień  2012r.

 

 

 

 

Spis treści:

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego
  2. Opis przedmiotu zamówienia
  3. Termin dostawy
  4. Warunki wymagane od oferentów
  5. Wymagane dokumenty składające się na ofertę
  6. Sposób przygotowania oferty
  7. Termin i składania i otwierania ofert
  8. Sposób obliczania ceny
  9. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert
  10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
  11. Wymagania dotyczące wadium
  12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
  13. Inne informacje
  14. Załączniki zaproszenia do złożenia oferty cenowej

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                         Dragacz, 06.12.2012.

SPDr.221.01.2012

 

 

                                                                                                                             …………………….................................

                                                                                                                              …………………………………………

 

 

ZAPROSZENIE

 

do złożenia oferty cenowej na dostawę w roku 2013r. oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus

do  Szkoły Podstawowej w Dragaczu

 

 

 I. Zamawiający:

Dyrektor  Szkoły Podstawowej w Dragaczu

Dragacz 60A

86-134 Dragacz

zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na  dostawę w  2013 roku  oleju grzewczego w ilości 10 500 litrów    do kotłowni olejowej zasilającej  w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą:  „Dostawa w 2013 roku  oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus w ilości 10 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.

       Wartość usługi jest mniejsza niż 14.000 euro i nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych.

  1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
  • dostawę  oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus w 2013 roku (PN-C.96024:2001)w ilości 10 500 litrów wraz z transportem (samochód cysterna) do budynku  Szkoły Podstawowej w Dragaczu, w części, gdzie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z magazynem, w którym mieszczą się dwa  zbiorniki na olej o pojemności 4000 litrów . Dostawa oleju będzie odbywała się poprzez każdorazowe tankowanie zbiorników w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia telefonicznego o potrzebie tankowania zbiorników, dokonanego przez dyrektora placówki lub pracownika sekretariatu. Wykonawca zobowiązany jest zachować ciągłość dostaw oleju opałowego tak, aby nie spowodować przerw w dostawie ciepła do budynku szkoły. Przy każdym tankowaniu Wykonawca będzie obowiązany do przedłożenia świadectwa jakości dotyczącego parametrów jakościowych dostarczanego asortymentu.

III. Termin dostawy:

Od 02 stycznia do 31 grudnia 2013 roku  - według zapotrzebowania.

IV. Warunki wymagane od oferentów

  1. Posiadanie uprawnienia niezbędne do wykonywania, określonych prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustaw, które obowiązek takich uprawnień nakładają.
  2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  3.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia.
  4. Zobowiązanie się do dotrzymania warunków podanych w zaproszeniu oraz akceptowanie załączonego projektu umowy jako obowiązującego w przypadku wyboru przedstawionej oferty

V. Wymagane dokumenty składające się na ofertę(brak któregokolwiek spowoduje odrzucenie oferty)

  1. Odpowiednio wypełniony i podpisany „formularz – oferta” (zał. nr 1 do niniejszego zaproszenia)
  2. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków przez oferenta i o upoważnianiu osób, do podpisywania umów i występowania w imieniu Oferenta  (zał. nr 1 do „formularza ofertowego”)
  3. Zaakceptowany wzór umowy  (zał. nr 5 do  „formularza ofertowego”)
  4.  Aktualny odpis z właściwego rejestru  albo kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( zał. nr 2 do „formularza ofertowego”)
  5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .( zał. nr 3 do „formularza ofertowego”)
  6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( zał. nr 4 do „formularza ofertowego”)

Wyżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.

VI. Sposób przygotowania oferty:

1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Oferta powinna  zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zaproszeniu

3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.

6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonania czynności.

7. Dokumenty mogą być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

8. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający de kompletację  bez widocznych śladów naruszeń.

9. Wszelkie poprawki wymagają zaparafowania przez osobę podpisującą ofertę.

10.Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować, a łączną ilość stron należy wpisać do formularza ofertowego.

11. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia i zawierać kolejno:

1/ formularz ofertowy,

2/ oświadczenia, dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,

3/ inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.: - zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 5  do „formularza ofertowego”

12.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. Koperta/opakowanie powinna/o posiadać nazwę i adres Wykonawcy oraz być zaadresowana i oznaczona:

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu,

Dragacz 60 A

 86-134 Dragacz

„Dostawa w 2013 roku  oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus w ilości 10 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.

Nie otwierać przed terminem: 20.12 2012r.

Na odwrocie należy umieścić nazwę i adres oferenta(czytelna pieczątka)

13. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po rozstrzygnięciu postępowania.

14. Zaleca się zachować kopie złożonych w ofercie dokumentów.

15. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione – muszą być oznaczone klauzulą: “NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. Nie mogą stanowić tajemnicy informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert.

16. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych),powinny one stanowić odrębną część oferty, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.

VII. Termin i miejsce składania i otwarcia ofert:

  1. Oferty należy składać do dnia 20.12. 2012 roku, w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Dragaczu do godziny 10.00 (sekretariat jest czynny  w godzinach między 8.30 a 14.00.)
  2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 20.12. 2012r. o godz. 10.10 w siedzibie zamawiającego.

       3.     Informacja o trybie otwarcia ofert i ich oceny:

a)       otwarcie ofert jest jawne,

b)       bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,

c)       podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia,

d)       w przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle mu informacje, o których mowa w pkt. b i c,

4.      Ofertę wniesioną po terminie zwraca się bez otwierania.

  1.  W  toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonych ofert oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z zastrzeżeniem pkt. 6,
  2. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zaproszeniu oraz została uznana za najkorzystniejszą na podstawie ustalonych kryteriów oceny ofert.
  3.  W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający na wniosek Wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia zawiadomi o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.

VIII. Sposób obliczania ceny:

  1. Cenę oferty należy obliczyć mnożąc cenę jednostkową za 1 litr oleju opałowego przez ilość 10 500 litrów oleju. Do obliczonej ceny netto należy dodać podatek VAT w wysokości 23%.
  2.  Podstawą kalkulacji ceny jednostkowej za 1/litr oleju opałowego, która będzie miała zastosowanie do obliczeń ceny oferty stanowi cena hurtowa sprzedaży oleju opałowego (za 1 litr) obowiązująca u producenta na dzień 18.12.2012r.
  3. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz ewentualne obniżki.
  4. Cena oferty winna być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie oraz wpisana do formularza oferty          ( załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia).
  5. Wyliczeń dla obliczenia ceny oferty należy dokonywać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, cenę należy zaokrąglić z dokładnością do jednego grosza z uwzględnieniem postanowień ustawy o cenach.
  6. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji ceny w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmian cen hurtowych oleju opałowego u producenta.

IX. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert :

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
    • Cena oferty: – 100 %.
  2. Ocenie pod względem przyjętego kryterium ceny oferty, zostaną poddane wyłącznie oferty ważne spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym zaproszeniu.
  3. Sposób dokonywania oceny oferty:

 

                                 Cno

              PC=------------------------  x 100, gdzie:

                                 Cor

PC – punkty za kryterium cena,

Cno – oferta z najniższą ceną,

Cor – cena oferty rozpatrywanej

Ocena kryterium : liczba przyznawanych punktów pomnożona przez wagę kryterium

Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg powyższego  wzoru matematycznego

X. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia :

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

  • wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę(firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru, oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
  • wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
  • wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z tego postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
  • termin,, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia może zostać zawarta.

2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia  Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

XI . Wymagania dotyczące wadium

  1. Nie jest wymagane wniesienie wadium

XII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarancja:

  1. Nie jest wymagane.         

 

 

XIII.  Inne informacje:

1. W tym postępowaniu Zamawiający :

  • nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych,
  • nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcą drogą elektroniczna,
  • nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawcy w tym postępowaniu.

2. Udostępnienie dokumentów :

  • Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do protokołu wraz załącznikami dokumentów z wyjątkiem dokumentów i informacji zastrzeżonych przez Wykonawców, z tym że załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyłączeniem ofert, które udostępnia się od chwili ich otwarcia.
  • Zamawiający udostępnia zainteresowanym wskazane przez nich dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do zaproszenia

 

 

                                                                                                                      .................................., data ...............................

.................................................

/ Pieczęć firmowa Wykonawcy/

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

Nazwa Wykonawcy:..............................................................................................................................

................................................................................................................................................................

Adres Wykonawcy: ..............................................................................................................................

Numer telefonu: ...................................................................................................................................

Numer faxu............................................................................................................................................

Adres e-mail: ......................................................................................................................................... Adres www: ........................................................................................................................................... Nr NIP: ..................................................................................................................................................

Nr REGON: .........................................................................................................................................

Numer rachunku bankowego: ...............................................................................................................

 

I. Nawiązując do zaproszenia Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dragaczu do złożenia oferty na zadanie:

 

 

„Dostawa w 2013 roku   oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus w ilości 10 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.

 

na potrzeby

Szkoły Podstawowej w Dragaczu

Dragacz 60A

86-134 DRAGACZ

 

nr sprawy: SPDr.221.01.2012,oferujemy wykonanie zamówienia, zgodnie z wymogami niniejszego zaproszenia, za całkowitą cenę ofertową:………………………………………………………………………..zł

słownie:……………………………………………………………………………………………………………….zł

Cena netto (za 10.500 litrów) w kwocie:                     -………………………………………………………………zł

VAT (23%):                                                                 -………………………………………………………………zł

Cena brutto ( za 10 500 litrów) w kwocie                -………………………………………………………………zł

Cena jednostkowa netto za 1 litr:                            -………………………………………………………………zł

 

 Przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie od dnia  02.01.2013r. do dnia 31.12.2013.

Osobą/osobami do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnymi za wykonanie zobowiązań umowy jest/są:

Imię i nazwisko:…………………………………………………………………………………………………………..

tel. kontaktowy, faks: .........................................................................................................................................................

zakres odpowiedzialności: .................................................................................................................................................

Ustanowionym pełnomocnikiem do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniu zamówienia lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia, przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (Konsorcja/spółki cywilne) jest:

Imię i nazwisko:……………………………………………………………………………………………………………

Stanowisko:………………………………………………………………………………………………………………..

Telefon/fax………………………………………………………………………………………………………………..

 

/Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Oświadczenie dotyczące postanowień Zaproszenia do złożenia oferty cenowej na dostawę w roku 2013r.  oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus do szkoły Podstawowej w Dragaczu .

  1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią ww. zaproszenia, nie wnosimy żadnych zastrzeżeń oraz, że uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty.
  2. Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu, a na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków załączyliśmy do oferty wymienione dokumenty.
  3. Oświadczamy, że ponosimy całkowitą odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  4. Oświadczamy, że dostarczany Zamawiającemu olej grzewczy będzie właściwej jakości.
  5. Zapewniamy ciągłość w dostawach lekkiego oleju opałowego niepowodujących przerw w dostawie ciepła do budynku Szkoły Podstawowej w Dragaczu
  6. Upoważniamy dyrektora Szkoły Podstawowej w Dragaczu do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia. Dla tych celów upoważniamy każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w naszym "FORMULARZU OFERTOWYM" do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Zamawiającego za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w naszej ofercie.
  7. Oświadczamy, że określone w  w/w zaproszeniu wymagania stawiane Wykonawcy oraz postanowienia umowy zostały przez nas zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

III. Zastrzeżenie Wykonawcy :

Wykonawca zastrzega, iż wymienione niżej dokumenty, składające się na ofertę, nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania .....................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................

IV. Inne informacje Wykonawcy:

.....................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................

………………………………………………………………………………………………………………………

    

                                                                                                       

V. Do niniejszego formularza oferty dołączone zostały następujące dokumenty (zgodnie z wymaganiami zawartymi w Opisie Istotnych Warunków Zamówienia):

Nazwa załącznika

Nr strony oferty

Zał. nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w zaproszeniu do złożenia oferty na dostawę w 2013 r.   oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu.

 

Zał. nr 2 - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia,

 

Zał. nr 3 - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego,

 

Zał. nr 4 - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,

 

Zał. nr 5 - zaakceptowany projekt umowy,

 

 

Łączna ilość zapisanych stron w ofercie .....................................................................................

 

                                                                                                                          ......................................................................

/ Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/

 

 

 

 

 

 

 

załącznik nr 1 do formularza ofertowego

..............................................

/Pieczęć firmowa Wykonawcy/

 

Dotyczy: złożenia oferty cenowej na zadanie:

 

„Dostawa w 2013 roku oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus  w ilości 10 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.

 

 

OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW

UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

Nazwa Wykonawcy. ........................................................

Adres Wykonawcy: .........................................................

Oświadczamy, że firma, którą reprezentujemy:

1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4.  W ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządziliśmy szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.

5.  W stosunku do naszej firmy nie otwarto likwidacji ani też nie ogłoszono upadłości.

6.  Nie zalegamy z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.

7. Jako:

a) osoba fizyczna prawomocnie nie zostałem skazany*

b) spółka jawna, żaden z naszych wspólników prawomocnie nie został skazany*

c) spółka partnerska, żaden z naszych partnerów lub członków zarządu prawomocnie nie został skazany*

d) spółka komandytowa oraz spółka komandytowo - akcyjna, żaden z naszych komplementariuszy prawomocnie nie został skazany *

e) osoba prawna, żaden z naszych urzędujących członków organu zarządzającego prawomocnie  nie został skazany *

-za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo  przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo  przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści  majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo  związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,

8.  Jako podmiot zbiorowy sąd wobec nas nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie  przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty (oryginały) potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu. Wszystkie podane wyżej informacje są zgodne z prawdą. Ponadto oświadczamy, że wszystkie dokumenty oraz przedstawione oświadczenia są zgodne z prawdą.

Prawdziwość powyższych danych potwierdzam/y własnoręcznym/i podpisem/ami świadom/i/ odpowiedzialności karnej z art. 233, 271, 297 Kodeksu Karnego

 

............................................ ............ .                                                                   

                      Miejscowość, data                                                                                                                                               

 

 

 

.                                                                                                                                     ....................................................

                                                                                                                                                                                                                 /Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/

 

  • właściwe podkreślić

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik  nr 5 do formularza ofertowego

SPDr.221.01.2012

 

Wzór umowy

 

Umowa Nr ……./2013

na dostawę w 2013 roku   oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus w ilości 10 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu

 

W dniu ………………….roku pomiędzy Gminą Dragacz, w imieniu której działa Szkoła Podstawowa w Dragaczu, Dragacz 60 A, 86-134 Dragacz, reprezentowaną przez Dyrektora szkoły panią mgr Mariolę Konopińską, zwaną w dalszej części umowy „Zamawiającym”, przy kontrasygnacie głównej księgowej SAPO pani Wioletty Opoń, a…………………………………………………………………………………….reprezentowaną przez…………...

………………………………………………………………………………………………………………………….

Zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą”, zawarta została umowa o następującej treści:

Umowa jest następstwem postępowania  o wyłonienie Dostawcy w zaproszeniu do złożenia oferty cenowej.        

 

§ 1

 

  1. Podstawą do podpisania niniejszej umowy jest pisemna oferta złożona przez Wykonawcę w ramach postępowania o wyłonienie Wykonawcy na zadanie „Dostawa w 2013 roku oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus w ilości 10 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”. Wartość usługi jest mniejsza niż 14.000 euro i nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych.
  2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2013 roku oleju  napędowego grzewczego Ekoterm Plus w ilości 10 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu, polegająca na każdorazowym tankowaniu dwóch zbiorników  na olej opałowy o pojemności 2000 litrów każdy znajdujących się w pomieszczeniach magazynowych kotłowni olejowej wg potrzeb Zamawiającego, zgodnie z warunkami określonymi w ofercie cenowej z dnia…………………….

 

 

 

§ 2

 

  1. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony z zachowaniem ciągłości dostawy (nie powodującej przerw w dostawie ciepła do budynku Szkoły Podstawowej w Dragaczu), każdorazowo w ciągu 24 godzin od daty złożonego przez Zamawiającego telefonicznego zamówienia.
  2. Przy każdorazowym tankowaniu zbiorników na olej opałowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu świadectwo jakości lub odpowiednie orzeczenie laboratoryjne określające parametry jakościowe dostarczanego oleju.

 

§ 3

 

  1. Ustala się łączną wartość przedmiotu zamówienia na kwotę:……………………………………………zł brutto

Słownie:…………………………………………………………………………………………………………..

  1. Umowa ulega rozwiązaniu w razie wyczerpania kwoty, o której mowa w punkcie 1.
  2. Wynagrodzenie za każdorazową dostawę partii oleju opałowego będzie ustalane na podstawie iloczynu ceny jednostkowej za 1 litr oleju opałowego (z uwzględnieniem obniżki ceny jednostkowej w wysokości:……...obowiązującej w całym okresie umowy), ustalonej wg aktualnego komunikatu cenowego ogłaszanego przez producenta w dniu dostawy i ilości dostarczanego w tym dniu plus należny podatek VAT.
  3. Zmiana ceny  oleju grzewczego u producenta nie będzie powodowała sporządzania aneksu do umowy.

 

 

§ 4

 

  1. Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 pkt 2 niniejszej umowy dokonana zostanie przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, na rachunek Wykonawcy w Banku…….......  …………………………nr rachunku………………………………

 

 

 

 

 

 

§ 5

 

  1. Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia   02 stycznia 2013r. do dnia 31 grudnia 2013r.

 

§ 6

 

  1. Wszelkie spory wynikłe z umowy będą rozstrzygane przez strony w drodze negocjacji.
  2. Negocjacje uważa się za bezskuteczne, jeżeli na pisma złożone przez Zamawiającego do rąk Dostawcy, Zamawiający nie otrzyma odpowiedzi na piśmie w terminie 14 dni albo jeżeli strony w tym terminie, w drodze ugody nie osiągną wspólnego stanowiska.
  3. W przypadku bezskutecznych negocjacji strony poddadzą się właściwości Sądu Gospodarczego wg siedziby Zamawiającego.
  4. W sprawach nie rozstrzygniętych niniejszą umową zastosowanie będą miały przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

§ 7

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności zawartych w pkt3.
  2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu przez obie strony, pod rygorem nieważności.
  3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
    • z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
    • wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojskowych, strajku generalnego,
    • w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,
    • w przypadku zmian w stawce podatku VAT.

 

§ 8

  1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie niniejszej umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

 

§ 9

1.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie adresu siedziby, personelu kluczowego oraz innej zmianie w zakresie działalności mogącej mieć wpływ na realizację niniejszej umowy.

 

§ 10

 

  1. Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostających w zbiorze danych osobowych będących w dyspozycji Zamawiającego.
  2. Z chwilą jej zawarcia umowa staje się jawna i podlega udostępnieniu do informacji publicznej na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.

 

 

§ 11

 

  1. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach z czego dwa otrzymuje Zamawiający, a jeden Wykonawca.

 

 

 

 

DOSTAWCA:                                                   KONTRASYGNATA:                                            ZAMAWIAJĄCY:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 12.12.2012
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mariola Konopińska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 grudnia 2012 13:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mariola Konopnicka
Ilość wyświetleń: 1562
12 grudnia 2012 13:29 (Mariola Konopnicka) - Dodanie dokumentu.