ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
CENOWEJ
„Dostawa oleju grzewczego w ilości 8 500 litrów do kotłowni olejowej
zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu w roku 2017”
Znak sprawy: SPDr.321.02.2017
Zatwierdzam:…………………………………………………………………………………………………
/podpis i pieczątka zatwierdzającego/
Dragacz, czerwiec 2017r.
Spis treści:
Dragacz, 14.06.2017 r.
Znak sprawy: SPDr.321.02.2017
…………………….................................
…………………………………………
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej na dostawę w roku 2017r. oleju grzewczego
do Szkoły Podstawowej w Dragaczu
I. Zamawiający:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu
Dragacz 60A
86-134 Dragacz
zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania o wartości poniżej 30 000 euro w celu wyłonienia Wykonawcy do realizacji zadania pod nazwą: Dostawa w 2017 roku oleju grzewczego w ilości 8 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu.
II. Tryb udzielenia zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.) Do udzielenia zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2015r. poz. 2164 z późn.. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8.
2. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z treścią poniższego „zaproszenia” i zgodnie z nim złożyć ofertę.
3. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje: - rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych, - zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Wartość usługi jest mniejsza niż 30.000 euro i nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych.
IV. Termin dostawy:
Od lipca do grudnia 2017 roku - według zapotrzebowania.
V. Warunki wymagane od oferentów
VI. Wymagane dokumenty składające się na ofertę(brak któregokolwiek spowoduje odrzucenie oferty)
VII. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym zaproszeniu
3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
4. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
6. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia do wykonania czynności.
7. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
8. Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający dekompletację bez widocznych śladów naruszeń.
9. Wszelkie poprawki wymagają zaparafowania przez osobę podpisującą ofertę.
10.Zapisane strony oferty zaleca się kolejno ponumerować, a łączną ilość stron należy wpisać do formularza ofertowego.
11. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia i zawierać kolejno:
1/ formularz ofertowy,
2/ oświadczenia, dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
3/ inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, tj.: - zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 5 do „formularza ofertowego”
12.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w zaklejonej, nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego. Koperta/opakowanie powinna/o posiadać nazwę i adres Wykonawcy oraz być zaadresowana i oznaczona:
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Dragaczu,
Dragacz 60 A
86-134 Dragacz
„Dostawa w 2017 roku oleju grzewczego w ilości 8 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.
Nie otwierać przed terminem: 29. 06. 2017r.
Na odwrocie należy umieścić nazwę i adres oferenta(czytelna pieczątka)
13. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, po rozstrzygnięciu postępowania.
14. Zaleca się zachować kopie złożonych w ofercie dokumentów.
15. Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione – muszą być oznaczone klauzulą: “NIE UDOSTĘPNIAĆ – INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. Nie mogą stanowić tajemnicy informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert.
16. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych),powinny one stanowić odrębną część oferty, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.
VIII. Termin i miejsce składania i otwarcia ofert:
3. Informacja o trybie otwarcia ofert i ich oceny:
a) otwarcie ofert jest jawne,
b) bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia,
c) podczas otwierania ofert Zamawiający poda nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia,
d) w przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle mu informacje, o których mowa w pkt. b i c,
4. Ofertę wniesioną po terminie zwraca się bez otwierania.
IX. Sposób obliczania ceny:
X. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert :
Cena oferty: – 100 %.
Cno
PC=------------------------ x 100, gdzie:
Cor
PC – punkty za kryterium cena,
Cno – oferta z najniższą ceną,
Cor – cena oferty rozpatrywanej
Ocena kryterium : liczba przyznawanych punktów pomnożona przez wagę kryterium
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg powyższego wzoru matematycznego
XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia :
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
2. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
XII . Wymagania dotyczące wadium
XIII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, gwarancja:
XIV. Inne informacje:
1. W tym postępowaniu Zamawiający :
2. Udostępnienie dokumentów :
Załącznik nr 1 do zaproszenia
..................................data ............
.................................................
/ Pieczęć firmowa Wykonawcy/
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa Wykonawcy:..............................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Adres Wykonawcy: .....................................................................................................................
Numer telefonu: ...........................................................................................................................
Numer faxu...................................................................................................................................
Adres e-mail: ................................................................................................................................
Adres www: ...............................................................................................................................
Nr NIP: .......................................................................................................................................
Nr REGON: .................................................................................................................................
Numer rachunku bankowego: .....................................................................................................
I. Nawiązując do zaproszenia Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dragaczu do złożenia oferty na zadanie:
„Dostawa w 2017 roku oleju grzewczego w ilości 8 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.
na potrzeby
Szkoły Podstawowej w Dragaczu
Dragacz 60A
86-134 DRAGACZ
słownie:……………………………………………………………………………………………………....zł
Cena netto (za 8 500 litrów) w kwocie: …………………………………………………………………….zł
VAT (23%): ………………………………………………………………………………………………..zł
Cena brutto ( za 8 500 litrów) w kwocie ………………………………………………………………….zł
Cena jednostkowa netto za 1 litr: ………………………………………………………………………...zł
Przedmiot zamówienia zrealizujemy w terminie od lipca 2017r. do grudnia 2017r.
Osobą/osobami do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnymi za wykonanie zobowiązań umowy jest/są:
Imię i nazwisko:…………………………………………………………………………………………………
tel. kontaktowy, faks: ................................................................................................................................................
zakres odpowiedzialności: .........................................................................................................................................
Ustanowionym pełnomocnikiem do reprezentowania w postępowaniu o udzieleniu zamówienia lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia, przypadku składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (Konsorcja/spółki cywilne) jest:
Imię i nazwisko:…………………………………………………………………………………………………
Stanowisko:………………………………………………………………………………………………………
Telefon/fax…………………………………………………………………………………………………………
/Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/
II. Oświadczenie dotyczące postanowień Zaproszenia do złożenia oferty cenowej na dostawę w roku 2017r. oleju grzewczego do szkoły Podstawowej w Dragaczu .
III. Zastrzeżenie Wykonawcy :
Wykonawca zastrzega, iż wymienione niżej dokumenty, składające się na ofertę, nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania .....................................................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................................................
IV. Inne informacje Wykonawcy:
.....................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................
………………………………………………………………………………………………………………………
V. Do niniejszego formularza oferty dołączone zostały następujące dokumenty (zgodnie z wymaganiami zawartymi w Opisie Istotnych Warunków Zamówienia):
Nazwa załącznika |
Nr strony oferty |
Zał. nr 1 - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w zaproszeniu do złożenia oferty na dostawę w 2017 r. oleju grzewczego do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu. |
|
Zał. nr 2 - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, |
|
Zał. nr 3 - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, |
|
Zał. nr 4 - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, |
|
Zał. nr 5 - zaakceptowany projekt umowy, |
|
Łączna ilość zapisanych stron w ofercie .....................................................................................
. .. .....................................................
/ Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/
załącznik nr 1 do formularza ofertowego
..............................................
/Pieczęć firmowa Wykonawcy/
Dotyczy: złożenia oferty cenowej na zadanie:
„Dostawa w 2017 roku oleju grzewczego w ilości 8 500 litrów do kotłowni olejowej zasilającej w ciepło budynek Szkoły Podstawowej w Dragaczu”.
OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
Nazwa Wykonawcy. ........................................................
Adres Wykonawcy: .........................................................
Oświadczamy, że firma, którą reprezentujemy:
1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. W ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządziliśmy szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.
5. W stosunku do naszej firmy nie otwarto likwidacji ani też nie ogłoszono upadłości.
6. Nie zalegamy z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
............................................ ............ .
Miejscowość, data
. ....................................................
/Podpisy i pieczęcie osób uprawnionych/
Załącznik nr 5 do formularza ofertowego
WZÓR UMOWY
Umowa Nr SPDr.322……../2017
Zawarta w dniu………………… w Dragaczu, pomiędzy Gminą Dragacz, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz reprezentowaną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dragaczu – mgr Mariolę Konopińską Dragacz 60, 86-134 Dragacz zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym „,przy kontrasygnacie głównej księgowej SAPO – Wioletty Opoń
a Firmą: .....................................................................................................................................................................................
siedziba/adres:............................................................................................................................................................................
NIP:......................................................
Regon:................................................
reprezentowaną/nym przez:
1.......................................................................
2.........................................................................
zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą” zawarta została umowa o następującej treści: Umowa jest następstwem postępowania o wyłonienie Dostawcy w zaproszeniu do złożenia oferty cenowej.
§ 1
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju grzewczego (PN-C.96024:2001) w ilości 8 500 litrów wraz z transportem (samochód cysterna) do budynku Szkoły Podstawowej w Dragaczu w części, gdzie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z magazynem, w którym mieszczą się dwa zbiorniki na olej o pojemności 4.000 litrów, polegająca na każdorazowym tankowaniu tych zbiorników wg potrzeb Zamawiającego, zgodnie z ofertą z dnia 29.06.2017 r.
2.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z niniejszej umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie
§ 2
1.Przedmiot zamówienia będzie dostarczany z zachowaniem ciągłości dostawy (nie powodującej przerw w dostawie ciepła do budynków) każdorazowo w ciągu 24 godzin od daty złożonego przez Zamawiającego telefonicznego zamówienia.
2. Przy każdorazowym tankowaniu zbiorników na olej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu świadectwo jakości lub odpowiednie orzeczenie laboratoryjne określające parametry jakościowe dostarczonego oleju.
§ 3
1.Ustala się łączną wartość przedmiotu zamówienia na kwotę:.............................................................................................................................................. zł. brutto
(słownie:..................................................................................................................................................................................... ).
2.Wynagrodzenie za każdorazową dostawę partii oleju będzie ustalane na podstawie iloczynu ceny jednostkowej za 1 litr oleju (z uwzględnieniem obniżki ceny jednostkowej w wysokości: obowiązującej w całym okresie umownym), ustalonej wg aktualnego komunikatu cenowego ogłaszanego przez producenta w dniu dostawy i ilości dostarczonego w tym dniu oleju plus podatek VAT.
3.Zmiana ceny oleju u producenta nie będzie powodowała sporządzenia aneksu do umowy.
§ 4
Zapłata wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 pkt 2 niniejszej umowy uregulowana zostanie przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT, wystawionej na: Nabywca: Gmina Dragacz, Dragacz 7A 86-134 Dragacz NIP 559 100 54 04. Odbiorca:Szkoła Podstawowa w Dragaczu, Dragacz 60, 86-134 Dragacz, na konto Wykonawcy wskazane we fakturze.
§ 5
Umowa zostaje zawarta na czas określony tj. od lipca 2017r. do grudnia 2017r. lub na okres wykorzystania środków przeznaczonych na cel określony w §3 ust.1
§ 6
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
- z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
- wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego,
- w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy,
- w przypadku zmian w stawce podatku VAT .
§ 7
1.W sprawach nieuregulowanych w umowie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.
2.Spory powstałe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 8
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie niniejszej umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
§ 9
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego informowania Zamawiającego o każdej zmianie adresu siedziby, personelu kluczowego oraz innej zmianie w zakresie działalności mogącej mieć wpływ na realizację niniejszej umowy.
§ 10
Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych pozostających w zbiorze danych osobowych będących w dyspozycji Zamawiającego.
§ 11
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach z czego dwa otrzymuje Zamawiający, a jeden Wykonawca.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA:
KONTRASYGNATA
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa w Dragaczu